30 września 2016

Sweter - Make It Yours -

Brak komentarzy:
 

Czy ktoś jeszcze pamiętam mojego ogoniastego, który mógłby być spokojnie plandeką na żuka? :D Otóż dziubałam go namiętnie na drutach nr 2,5. Miałam zrobioną piękne sesję dzięki Marzenie (Chmurce) żeby ostatecznie założyć go tylko raz !!! Długo leżał w szafie. Jakieś pół roku temu stwierdziłam, że trzeba go spruć i przerobić na coś bardziej noszalnego.

Na ponowną przeróbkę wybrałam wzór Hani Maciejewskiej Xanti. Strasznie mi się podoba ten sweter i długo się do niego przymierzałam. Zrobiłam cały korpus i d... Wyszedł za duży. Nie wiem w sumie czemu, bo próbka mi się zgadzała. Szlak mnie trafił na miejscu :( Znowu prucie. Tym razem motki wylądowały w pudle.
Kolejna szansa na przerobienie owych motków nadeszła wraz z propozycją Hani na przetestowanie kolejnego sweterka. Stwierdziłam, że do trzech razy sztuka.
Bingo! strzał w 10 czy jak tam sobie chcecie to nazwać. Ta włóczka po prostu czekała na ten projekt.
Sweter wyszedł idealny!!!


Dane techniczne:
Wzór - Make It Yours by Hanna Maciejewska
Włóczka - Cotton soft YarnArt nr 26
Druty - 3 i 3,5

Testowało mi się go bardzo przyjemnie bo wzór jak zwykle rozpisany bardzo dobrze. Takiego swetra było mi trzeba i wcale nie żałuję tych dwóch pruć.

Pozdrawiam cieplutko
Monia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.
Obsługiwane przez usługę Blogger.